FAQ - Często zadawane pytania do strony
-
W jaki sposób mogę sprawdzić, czy dostarczacie pod mój adres?
Aby sprawdzić, czy dostarczamy w Twojej okolicy, przejdź do naszej wyszukiwarki kodów pocztowych na stronie www.sklep.efarutex.pl i wpisz swój kod. Jeśli Twojego adresu nie ma w wyszukiwarce, ukaże Ci się informacja: „Wygląda na to, że jeszcze nie dostarczamy do Twojej miejscowości...”. W takiej sytuacji napisz do nas e-mail z tą informacją na adres: sklep.gdansk@farutex.pl. Sprawdzimy nasze możliwości logistyczne i poinformujemy Cię, czy dostawa będzie możliwa.
-
W jaki sposób moje zakupy są pakowane i dostarczane?
Wybieramy produkty najświeższe i mające najdłuższy termin przydatności. Produkty chłodzone, mrożone i suche pakujemy i transportujemy osobno. Dzięki temu Twoje zakupy dostarczane są w odpowiedniej temperaturze, co pozwala zachować ich świeżość..
-
Jak mogę wyszukać produkty?
Możesz wybrać jeden z trzech sposobów: 1. skorzystaj z menu na stronie sklep.gdansk.efarutex.pl, klikając w odpowiednie kategorie np. owoce, warzywa > owoce warzywa świeże. 2. wpisz nazwę produktu w wyszukiwarce 3. użyj listy zakupowej, do której dodajesz produkty, które lubisz
-
Jak dodawać i zamieniać produkty w koszyku?
Aby dodać produkt do koszyka, użyj przycisku „Do koszyka”. W zależności od rodzaju produktu podczas dodawania musisz określić ilość lub wagę – niektóre produkty mogą być dodane na oba sposoby. W koszyku możesz również aktualizować ilości produktów oraz zapisać wybrane produkty do listy zakupowej.
-
Czy muszę się zarejestrować?
Nie musisz się rejestrować do przeglądania strony, ale rejestracja jest niezbędna do złożenia zamówienia.
-
Jakie dane osobowe będą potrzebne do rejestracji czy będą one bezpieczne?
W celu rejestracji musisz podać: imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu oraz adres e-mail. Wymagana będzie również akceptacja regulaminu. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, podaj także oznaczenie firmy ze wskazaniem formy organizacyjno-prawnej, siedzibę lub adres prowadzenia działalności oraz dane niezbędne do wystawienia dokumentu księgowego (faktury VAT, rachunku), w tym numer NIP, jeśli jesteś podatnikiem VAT. Wszelkie informacje osobiste będą przechowywane w bezpieczny sposób zgodnie z naszą Polityką Prywatności.
-
Jakie funkcje ma „Twoje konto”?
W zakładce „Twoje konto” możesz sprawdzić wszystkie dane podane podczas rejestracji oraz zaktualizować swój adres, numer telefonu oraz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych. Aby aktualizować inne dane, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 460 20 00 lub e-mailowo, pisząc wiadomość na adres sklep.gdansk@farutex.pl.
-
Jak odzyskać hasło?
Jeśli zapomnisz swoje hasło, możesz je przywrócić, korzystając z linka „Nie pamiętam loginu lub hasła” na stronie logowania. Postępuj zgodnie ze wskazówkami i wpisz adres e-mail, a my wyślemy Ci e-mail z linkiem do przywrócenia hasła. Następnie musisz podać nowe hasło i je potwierdzić.
-
Kiedy zamówione przeze mnie produkty zostaną dostarczone?
Nasi kierowcy mają ustalone trasy dostawcze, dlatego złożone przez Ciebie zamówienie będzie dostarczone w konkretnym dniu według harmonogramu dostaw. Jeśli na liście nie odnajdziesz swojej miejscowości, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu +48 91 460 20 00 lub e-mailowo, pisząc wiadomość na adres sklep.gdansk@farutex.pl.
-
Jaki jest koszt dostawy?
Wszystkie zamówienia dowozimy bezpłatnie własnym transportem. Minimalna wartość zamówienia to 500 zł brutto.
-
W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?
W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników akceptujemy wyłącznie płatności online dokonywane przed dostawą. Taka forma płatności nie wymaga wymiany gotówki, a cały proces zakupu i dostawy odbywa się bezkontaktowo. Płatności za złożone zamówienie dokonasz wyłącznie w formie przedpłaty (przelewu elektronicznego) za pośrednictwem platformy IAI Pay lub Przelewy24.pl (w tym również BLIK).
-
Czy płatność online jest bezpieczna?
Płatność online jest bardzo bezpieczna. Wszystkie podane szczegóły są bezpiecznie gromadzone, włączając w to wszystkie szczegóły dotyczące karty płatniczej. Są przechowywane zgodnie z przepisami prawa i w sposób poufny.
-
Co dzieje się w przypadku nieudanej płatności?
Karta nie zostanie obciążona w momencie podania jej szczegółów online. Przeprowadzimy jednak weryfikację karty, aby upewnić się, że jest na niej kwota potrzebna do zapłaty. Jeśli weryfikacja się nie powiedzie, powiadomimy Cię o tym. Możesz zmienić formę płatności – żeby to zrobić, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 460 20 00 lub e-mailowo, pisząc wiadomość na adres sklep.gdansk@farutex.pl
-
Czy mogę anulować zamówienie?
Niestety nie ma możliwości anulowania zamówienia przez stronę internetową. Możesz skontaktować się bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta +48 91 460 20 00 lub e-mailowo, pisząc wiadomość na adres sklep.gdansk@farutex.pl
-
Jak wygląda złożenie zamówienia?
Zamówienie możesz złożyć przez 24 godziny 7 dni w tygodniu za pośrednictwem strony internetowej. Po zalogowaniu w sklepie przygotuj swoje zamówienie, przenosząc produkty do koszyka. Koszyk będzie zawierać listę i ilości produktów wraz z ich cenami, informacje o sposobie płatności, opcjonalnie pole dodania uwag do zamówienia (maks. 250 znaków) oraz podsumowanie z ceną końcową towarów znajdujących się w koszyku. Wysłanie zamówienia następuje przez kliknięcie przycisku „Potwierdź zamówienie”. Na stronie sklepu pojawi się numer zamówienia. W tym samym czasie na adres mailowy wysłana zostanie wiadomość e-mail zatytułowana „Potwierdzenie wpłynięcia zamówienia numer” potwierdzająca rozpoczęcie procedury weryfikacji wysłanego zamówienia.
-
Jak mogę sprawdzić czas dostawy po złożeniu zamówienia?
Czas dostawy Twoich zakupów możesz sprawdzić w zakładce „Moje zamówienia”. Taką informację zawiera też e-mail z potwierdzeniem, który wysłaliśmy zaraz po złożeniu zamówienia.
-
Co w przypadku, jeśli mnie nie będzie w domu?
Kierowca skontaktuje się z Tobą telefonicznie, ustalając nowy termin i przedział godzinowy dostawy.
-
Wybrany przeze mnie produkt nie jest dostępny
Jeśli wybranego przez Ciebie produktu nie będzie w naszym sklepie, zaoferujemy Ci w miarę możliwości produkt alternatywny, który możesz zaakceptować lub odrzucić przy dostawie zakupów. Jeśli nie chcesz zamiennika, zwróć go kierowcy i nie zostaniesz obciążony za ten produkt. Jeśli osoba kompletująca zamówienie nie będzie mogła znaleźć odpowiedniej alternatywy, nie zostanie on dodany do Twoich zakupów i nie zostanie dostarczony, a Ty nie zostaniesz obciążony za ten produkt.
-
Dostawa się spóźnia… Co teraz?
Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby skontaktować się z Tobą, jeśli nasz kierowca się spóźni. Jeśli nie dostaniesz od nas żadnej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 58 782 76 76 lub e-mailowo, pisząc wiadomość na adres sklep.gdansk@farutex.pl.
-
Co mogę zrobić, jeśli nie jestem zadowolony z jakości dostarczonych produktów?
Przed dokonaniem odbioru sprawdź stan produktów w obecności kierowcy. W przypadku stwierdzenia niezgodności złóż reklamację. Reklamację dotyczącą dostarczonego towaru (zarówno w kwestii jakości, jak i ilości czy zgodności z zamówieniem) prześlij na adres sklep.gdansk@farutex.pl, lub tradycyjną drogą pocztową najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od dnia dostarczenia zamówienia. Możesz również w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży możesz wysłać tradycyjną drogą pocztową lub w formie mailowej na adres e-mail sklep.gdansk@farutex.pl, Ograniczenia asortymentowe oraz inne szczegóły reklamacji i zwrotów opisane są w Regulaminie.
-
Co mogę zrobić, jeśli brakuje któregoś z zakupionych produktów?
Jeśli w zakupach brakuje jakiegoś produktu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 91 460 20 00 lub e-mailowo, pisząc wiadomość na adres sklep.gdansk@farutex.pl.
-
Co w przypadku rozbieżności w wadze towarów?
Jeśli rzeczywista waga zamówionego przez Ciebie produktu różni się od wagi wskazanej w zamówieniu, a tym samym będzie potrzebne uiszczenie opłaty uzupełniającej, poinformujemy Cię o tym telefonicznie i e-mailowo. Uiszczenie opłaty uzupełniającej powinno nastąpić niezwłocznie nie później niż w tym samym dniu do godz. 20:00. Jeżeli nie dokonasz opłaty uzupełniającej w ciągu 3 dni roboczych, Twoje zamówienie zostanie anulowane. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie.